piątek, 26 października 2012

Wspomnienia z twardego dysku


Błyskawiczna relacja Sławka Płatka z mojego pobytu w Gdańsku, z którą można zapoznać się tu, zwalnia mnie z dalszego rozwijania tego tematu (zwłaszcza, że dołączono do relacji dołączono materiał filmowy autorstwa Piotra Wiktora Lorkowskiego). Z wizyty w tym mieście przywiozłem wyłącznie pozytywne wspomnienia i mogę mieć tylko nadzieję, że pozostawiłem po sobie podobne. Spotkania z czytelnikami i osobami, które zechciały mnie u siebie gościć, długie nocne rozmowy z dawno nie widzianymi przyjaciółmi - poetami z Trójmiasta, kilka nowych znajomości i wypad do Sopotu, wszystko to przywiozłem z Gdańska zapisane w głowie na twardym dysku.



21.10.2012 r. - Galeria Warzywniak, Gdańsk,
23.10.2102 r. - Gdańskie Towarzystwo Przyjaciół Sztuki, Gdańsk.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz