wtorek, 12 kwietnia 2022

„O włos” – nowa książka z wierszami

 

I oto jak powiadamia Wydawca w pierwszej osobie Rafała Gawina, „O włos”, moja nowa, dziewiąta książka z wierszami ukazała się drukiem.

Serdecznie dziękuję Rafałowi, który kolejny już raz udzielił mi bezzwrotnego, instytucjonalnego kredytu na niniejszą publikację, pilotując wydanie tych wierszy – od startu do lądowania. 

Pragnę również podziękować wszystkim tym, bez których zainteresowania bądź zawodowego wkładu książka nie mogłaby się ukazać, a więc Zarządowi Stowarzyszenia Pisarzy Polskich Oddział w Łodzi, kierownictwu Domu Literatury w Łodzi, Jakubowi Pszoniakowi – autorowi świetnej okładki, Zuzannie Hejniak – autorce projektu typograficznego i składu, raz jeszcze Rafałowi Gawinowi – tym razem w roli uważnego redaktora serii i tomu oraz tajemniczemu Czesławowi Fryzjerowi – autorowi korekty.

Pięknie kłaniam się Marcie Podgórnik, Ilonie Witkowskiej, Krzysztofowi Śliwce – wspaniałym poetkom i wspaniałemu poecie, którzy zechcieli obdarzyć moją nową propozycję poetycką dobrym słowem. To dla mnie nieocenione wsparcie, za które jestem im dozgonnie wdzięczny. 

No cóż, książka jest od dzisiaj do wzięcia, kupujcie, proszę, te skromne objętościowo wiersze, jeśli to będzie możliwe – dzielcie się wrażeniami z ich lektury. Gajda zrobił swoje, a teraz wraca do własnej strefy dyskomfortu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz