sobota, 14 maja 2016

Werdykt XXIV OKP im. R.Wojaczka

Werdykt XXIV edycji Ogólnopolskiego Konkursu Poetyckiego im. Rafała Wojaczka, Mikołów 2016

Jury XXIV Ogólnopolskiego Konkursu poetyckiego im. Rafała Wojaczka w składzie: Przemysław Owczarek (przewodniczący), Rafał Gawin i Marcin Czerkasow na posiedzeniu w dniu 12.05.2016 r. w siedzibie Instytutu Mikołowskiego, po zapoznaniu się z 74 zestawami wierszy, jakie wpłynęły na tegoroczną edycję konkursu, postanowiło przyznać następujące miejsca i nagrody:

I miejsceJan Rojewski za zestaw opatrzony godłem La Furia Roja (700 zł);

II miejsce – ex-equo: Michał Pranke za zestaw opatrzony godłem Zielony spinacz i Tomasz Pierzchała za zestaw opatrzony godłem jollygoodfellow po 500 zł;

III miejsce – ex-equo: Grażyna Wojcieszko za zestaw opatrzony godłem Charleville i Agata Ludwikowska za zestaw opatrzony godłem Su- 2 po 150 zł.

Ostatnie spojrzenie jury na wyselekcjonowane zestawy
Ustalanie short listy 
Maciej Melecki skrzętnie notuje głosy jury
13.05., ogłoszenie werdyktu
Jan Rojewski - laureat XXIV OKP im. R. Wojaczka prezentuje nagrodzony zestaw wierszy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz