sobota, 10 maja 2014

Wyniki XXII OKP im. R. Wojaczka

Werdykt XXII edycji Ogólnopolskiego Konkursu Poetyckiego im. Rafała Wojaczka, Mikołów 2014

Jury XXII Ogólnopolskiego Konkursu Poetyckiego im Rafała Wojaczka w składzie: Kacper Bartczak, Maciej Robert i Miłosz Biedrzycki (przewodniczący) na posiedzeniu w dniu 8. 05. 2014 r. w siedzibie Instytutu Mikołowskiego, po zapoznaniu się z 59 zestawami wierszy, jakie wpłynęły na tegoroczną edycję konkursu, postanowiło przyznać następujące miejsca i nagrody:

Nie przyznawać miejsca I

 II miejsce – zestaw opatrzony godłem Podzwonne, autor: Karol GRACZYK (550 zł.);

 III miejsce – ex equo:

1)    zestaw opatrzony godłem Nihil, autor: Paweł NOWAKOWSKI (400 zł.);
2)    zestaw opatrzony godłem AKRON, autor: Grażyna GRASA-NOWACKA  (400 zł.).

Wyróżnienia:

 zestaw opatrzony godłem poeta nr PGC 12434, autor: Paweł KOBYLEWSKI (150 zł.);

 zestaw opatrzony godłem kontakt roboczy, autor: Bogdan FURTAK (150 zł.);

 zestaw opatrzony godłem gwiazda adama, autor: Agata LUDWIKOWSKA 
(150 zł.).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz